ALE - 20% - kod: biegambotakwyszło

niedziela, 23 marca 2014

Sportowa niedziela (23 marca 2014)

Po poranym mecz było i bieganie. 10km w bardzo spokojnym, ale nie jestem w stanie póki co szybciej biegać. 

Było i tak lepiej niż ostatnio, nie było większych problemów z oddechem w trakcie samego biegu, ale gdy tylko się zatrzymałem pojawił się kaszel i problem z oddychaniem. Ponowny powrót do biegu był bardzo ciężki, ale nie niemożliwy. Po paru minutach oddech udało mi się wyrównać i było ok. Niestety po zakończeniu biegu dochodziłem do siebie ok. godziny (chodzi mi o oddech) co na pewno nie jest dobrym znakiem. 

Płakać nie będę, muszę zrobić jak najszybciej badania i dowiedzieć co się dzieje. Tymczasem czas na regenerację. 

Pamiętajcie, odpoczynek to także część treningu!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz